Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung

with 2 comments

Sangat awesome!

ESP Shaklee adalah produk paling glamour dan laris Shaklee. Ramai yang telah jatuh cinta pandang pertama apabila merasai ESP ni. Wah betulkah? Atau saya yang terlebih mengada mengagungkan ESP ini. ESP adalah cinta pertama saya dengan produk dari Shaklee ketika saya disahkan hamil anak kedua pada tahun 2011. Kalau tak best memang saya berdosa menipu uols. Setelah yakin dengan ESP barulah saya amalkan produk Shaklee yang lain. Kata azimat di sini ialah yakin dan bagus!



Entri kali ini saya nak cerita kebaikan khasiat ESP Shaklee untuk ibu mengandung. ESP bukan sebarang susu soya, ia sangat istimewa kerana ia adalah minuman Protein yang di perbuat dari Non-Gmo soya yang diproses dengan kawalan ketat dan teliti untuk menjamin kualiti produk. Jom kita baca entri ini sampai habis!


1. ESP meningkatkan imuniti badan ibu mengandung. 

ESP Shaklee adalah minuman protein yang berkhasiat. Protein membantu meningkatkan imuniti badan ibu mengandung. Ramai yang tidak tahu, selain vitamin C, protein juga sangat bagus untuk menguatkan imuniti kita. Malah, protein lebih mudah di cerna oleh ibu hamil dan bayi yang dikandung.




2. ESP Shaklee mengawal berat ibu mengandung dan elak diabetes

Tidak dinafikan apabila kandungan mencecah 5 bulan ke atas, selera makan ibu mengandung akan meningkat secara mendadak. Masa ni lah kita rasa nak makan, makan dan makan. Itu adalah normal bagi ibu mengandung. Jangan ikutkan nafsu dan kita harus mengawal pemakanan agar berat tidak naik secara mendadak dan menyebabkan kencing manis atau diabetes. 

ESP adalah minuman berprotein yang rendah Indek Gliesmiknya (GI). Makanan yang rendah GI melambatkan penyerapan glukosa di usus kecil. Ini membuatkan kita berasa kenyang untuk masa lebih lama walaupun pengambilan saiz makanan yang kecil. Sebab itulah, ramai ibu mengandung sukakan ESP kerana ia membekalkan tenaga berpanjangan. Gejala diabetes terjadi apabila ibu mengandung memakan makanan tinggi GI (makan makanan berat seperti nasi, manisan, air manis, dll) pada kadar yang banyak dan kerap.


3. ESP membantu pembentukan otot dan otak bayi. 

Protein penting untuk perkembangan otak bayi. Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi begitu juga ototnya. Seperti yang kita tahu, otak manusia terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada protein. Protein yang baik sangat diperlukan oleh bayi untuk membina sel-sel ini. Justeru itu sangatlah penting ibu mengandung mendapatkan protein yang cukup ketika mengandung. 


4. ESP membantu membentuk kulit yang gebu dan cantik.

Protein perlu dalam penghasilan sel-sel kulit yang baru. Sel-sel kulit yang telah mati perlu diganti dengan sel baru. Protein dalam ESP akan membuatkan sel-sel kulit kita akan bertambah gebu, halus mulus dan cantik berseri. Parut juga kian pudar dan hilang kerana protein telah mengantikannya dengan sel-sel baru. Ibu mengandung akan menjadi lebih cantik, gojes dan menawan walaupun berbadan dua. Kulit bayi di dalam kandungan juga akan menerima kebaikan ESP Shaklee ini. Bayi yang dilahirkan berpotensi mempunyai kulit yang mulus, gebu dan cantik. 

Testimoni ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung


5. ESP membantu ibu morning sickness di awal kehamilan. 

Di awal kehamilan, adalah suatu yang normal bagi ibu mengandung mengalami morning sickness dan alah yang teruk sehingga muntah-muntah. Kita juga akan merasa loya dan mual terutama apabila perut kosong. ESP Shakleemembantu membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang hari. Perut juga akan rasa kenyang lebih lama. ESP Shaklee mudah di hadam berbanding makanan berprotein yang lain

Saya bukan cakap kosong tau. Kebaikan ESP ini telah diakui sendiri oleh ibu mengandung yang konsisten mengamalkan ESP Shaklee semasa mengandung. Tak percaya ker? Jom kita lihat testimoni di bawah.

Testimoni ESP Shaklee untuk ibu mengandung


ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung

ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung

ESP Shaklee Untuk Ibu Mengandung


Bukan saya kata tapi orang kata, kalau makan nasi tu eloklah dengan lauk sekali. Memang boleh makan nasi sahaja tetapi lebih cepat mengenyangkan jika ada lauk sekali. Begitu juga dengan ESP. Ibu mengadung boleh mengamalkan ESP sahaja semasa mengandung. Tapi alangkah bagusnya jika ibu mengandung mengambil ESP dan set vitamin ibu mengandung. Bagus untuk keperluan lengkap nutrisi mencukupi untuk ibu mengandung dan bayi dalam perut. 


Jemput klik link di bawah untuk mengetahui kebaikan vitamin ibu mengandung



Vitamin Ibu Mengandung Trimester 1 

Vitamin Ibu Mengandung Trimester 2  

Vitamin Ibu Mengandung Trimester 3


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini
Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.

2 comments:

  1. Vitamin shaklee memang bermutu tinggi...dengan testimoni produk dari customer yg sungguh menyakinkan...memang sungguh luar biasa...anda dah cuba?

    ReplyDelete
  2. Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a Loan to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Loans atlow interest rate.
    Interested people should please contact us on
    For immediate response to your application, Kindly
    reply to this emails below only.
    Whats app +919205646839
    helpfiance@gmail.com

    Please, do provide us with the Following information if interested.

    1) Full Name:………
    2) Gender:………
    3) Loan Amount Needed:………
    4) Loan Duration:………
    5) Country:………
    6) Home Address:………
    7) Mobile Number:………
    8)Monthly Income:…………………
    9)Occupation:………………………
    )Which site did you here about us…………………

    Thanks and Best Regards.
    helpfiance@gmail.com
    Whats app +919205646839

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?