Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Alamak! Wajahku Berlubang Kerana Jerawat

with 0 Comment

Saya tak nak tepek bedak tebal


Aaaargh! Rasa nak nangis bila wajah yang suci cantik berseri tetiba bertukar berlubang kerana jerawat! Kalau sedikit bolehlah cover up lagi. Tapi kalau banyak macam mana? Bila dah terlalu banyak ia sikit sebanyak mengganggu penampilan wajah kita. Pakai bedak pun susah rata. Foundation pun nanti bercapuk- capuk. Memang stress dibuatnya.


Jerawat yang telah sembuh kebiasaannya meninggalkan kesan kepada wajah kita. Ada yang berbekas hitam, kemerah-merahan dan berlubang. Ada pelbagai jenis jerawat. Boleh baca di entri lepas faktor berlakunya jerawat.

Kepada wanita yang  beauty consciousness pasti rungsing bila jerawat melanda dan meninggalkan bekas parut di wajah. Wajah yang berlubang adalah ketakutan dan mimpi ngeri kepada mereka yang mementingkan penampilan anggun cantik berseri. Takutlah disebabkan parut berlubang ni hantaran kahwin terdiskaun rm1000. Huhuhu... Jangan main-main tau. Pernah berlaku yek. 

Laser treatment

Ada banyak cara untuk mendapatkan kembali wajah cantik berseri. Untuk rawatan yang pantas, kalau yang banyak duit tu bolehla nak buat laser treatmentkan, kesannya memang cepat tetapi selepas rawatan tentulah ada kesan merah. Jadi kenalah bertapa di rumah dulu. Rawatan ini memang mahal. Tak semua orang mampu untuk buat laser treatment

Suntik Botox
Lagi satu cara adalah dengan menyuntik wajah kita dengan vitamin c dan kolagen. Rawatan macam ni agak mahal jugak. Apa yang penting adalah keberanian.  Ada keberanian ke? Kalau tanya saya memanglah tak berani. Tak sanggup saya nak menempuhnya dengan muka dicucuk pelbagai jarum. Memang ngeri beb! 

Jadi saya lebih suka menggunakan cara semulajadi. Amalkan vitamin kecantikan kulit untuk wajah cantik berseri. Kita rawat kulit kita dari dalaman. Detox segala kekotoran dan bina sel-sel baru. Bila dalaman sihat sudah pastilah luaran pun sihat dan cantik berseri.

Shaklee effects!


Ooops! Lupa saya nak beritahu apakah vitamin semulajadi yang boleh menghilangkan wajah berlubang kerana jerawat ni. 

Ada beberapa pilihan yang boleh kita amalkan. Ia juga bergantung pada bajet kita. Jom kita klik link-link di bawah untuk mengetahuinya.




Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?