Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Set Kecantikan Kulit Shaklee Untuk Wajah Cantik Berseri

with 17 comments

Vitamin Shaklee untuk wajah cantik berseri


Hai semua pengunjung setia blog SuperbVitamin. Semoga ceria selalu dan wajah cantik berseri. Berseri ke? Siapa yang tak cantik berseri sila angkat tangan!

Bila bercakap mengenai wajah cantik berseri ni pasti ramai yang mengimpikannya. Terutamanya untuk mommy mommy yang sentiasa ingin cantik, vourge dan anggun. Walaupun sudah beranak pinak tapi kecantikan luar dan dalam mesti dipelihara rapi. Bukan untuk siapa pon. Untuk suami kita juga kan? Betul tak? Kalau selekeh jer dan tidak pandai menjaga kecantikan suami pun segan dan mulalah mencari alasan untuk meminggirkan diri dari isteri.



Oppps! Sebelum saya terlupa, saya nak belanja satu video kisah tersalah menggunakan produk kecantikan yang mengakibatkan wajah berjerawat, bernanah dan tidak cantik berseri. Apa lagi, jomlah kita tonton video ini untuk mendengar cerita kesengsaraan 7 tahun wanita ini.



Kulit yang cantik adalah impian setiap orang, lebih-lebih lagi kaum hawa. Kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas memang majoritinya akan melanda kita bila usia dianjak saban tahun. Untuk mengatasi masalah ini beralihlah kepada set kecantikan kulit Shaklee untuk wajah cantik berseri.

Apa yang ada dlm set kecantikan kulit Shaklee??? Jom kita tengok...

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:
  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan tanda penuaan
  • Mengubati jerawat
Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri

Apa kata mereka yang telah mengamalkan set kecantikan kulit Shaklee ini?


Testimoni #1


Testimoni #2

Testimoni #3


Testimoni #4

Untuk kesan yang lebih cantik dan juga untuk masalah kulit tertentu, kita juga boleh mengambil ESP atau GLA Complex. Boleh hubungi saya untuk mengetahui produk apa yang sesuai untuk anda. Sila nyatakan terlebih dahulu masalah anda. InsyaAllah saya akan membantu anda.

Untuk mencapai wajah cantik berseri adalah lebih baik kita rawat dari dalaman kulit. Konsepnya mudah. Apabila dalaman sihat, maka luaran pun akan menjadi sihat dan cantik berseri. Betul tak? Jadi jangan membuang masa mencari produk pencuci dan kecantikan wajah untuk luaran jika dalaman kita tidak dirawat terlebih dahulu. Mulai sekarang kita rawat wajah kita dari dalam kulit dengan set kecantikan kulit Shaklee. Jom klik gambarajah di bawah untuk dapatkannya dengan mudah, cepat dan pantas!


ATAU


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  019 - 2249556
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.

17 comments:

  1. SALAM.NK TANYA.VIT C SHAKLEE ADA LG TAK?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam dear. sustained release vit c 500mg sudah kembali. jom order dgn saya

      Delete
    2. hye dear.. bagaimana cara pengambilan set kecantikan ni? berapa biji perlu ambil sehari utk setiap jenis? masa bila perlu ambil?

      Delete
    3. Cara n aturan makan akan saya beri eksklusif kepada customer saya shj. Kalau sis nak tahu, kenalah beli dulu dgn saya. :)

      Delete
  2. salam, boleh saya share di blog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silakanlah dear. Jangan lupa letak link kredit yek!

      Delete
  3. set kecantikan pilihan saya..

    ReplyDelete
  4. salam.. mahu bertanya.. kalau saya nk bli satu dulu produk shaklee apa yg paling sesuai untuk sy? kulit sy ada masalah jerawat, berminyak dan pori yang agak kelihatan.. nak beli byk2 takut tak cukup bajet.. hehe.. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sis,
      sms/watsep saya di 0165199271
      boleh kita sembang2 mengenai kecantikan kulit :)

      Delete
  5. Vitamin shaklee memang terbaik, saya suka kecantikan yang bermula dari dalam,

    ReplyDelete
  6. Set kecantikkan Shaklee terbukti berkesan..saya telah mencuba dan terbukti memang berkesan.

    ReplyDelete
  7. Set kecantikkan Shaklee terbukti berkesan..saya telah mencuba dan terbukti memang berkesan.

    ReplyDelete
  8. salam, saya nak tanya.Adekah set kecantikkan shaklee ini mampu menghilangkan jeragat?

    ReplyDelete
  9. Saya pun guna produk shaklee. memang best Produk Youth Skin Care tu. Jeragat banyak dah yang pudar

    ReplyDelete
  10. Set kecantikan shaklee ni memang best tau. sebab ia terlalu banyak kebaikan, dan kalau yang menyusu pun bagus ambil.

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?