Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Parut Demam Campak Chicken Pox Hilang Dan Tidak Malu Lagi Keluar Rumah

with 1 comment

Wah! Sukanya parut chicken pox dah hilang


Semalam ketika saya berjalan-jalan di sebuah hypermarket saya telah terjumpa dengan rakan lama zaman belajar di universiti dulu. Memang dah rezeki kami untuk berjumpa. Walaupun sekejap dapatlah juga bertanya khabar dan melepaskan rindu. Agak lama juga kami tidak berjumpa iaitu lebih kurang 4 tahun.




"Eh, apasal muka ko ada parut-parut hitam ni? Bukan ke muka ko ini dulu licin berseri macam kulit bayi? Macam mana boleh jadi macam ni?" Tanya saya bertubi-tubi kehairanan. Kawan saya ini kalau nak tahu  memang sangat menitip beratkan penjagaan kulit wajah. Tak hairanlah muka dia dulu tidak ada garisan halus atau lubang-lubang jerawat.

"Nak buat macam mana dah besar panjang ini baru nak merasa kena demam campak chicken pox. Baru sahaja sembuh 2 minggu ini. Sekarang ini nak pergi kerja pun malu, terpaksa tepek mekap tebal nak cover parut-parut ni. Ko ada cara atau petua ke nak hilangkan parut demam campak chicken pox ni? Sedih betul bila tengok muka kat cermin." Jawab kawan  saya dengan sedih.




Tidak susah nak hilangkan parut demam campak chicken pox ini. Sudah ramai yang kembali bersemangat keluar pergi bekerja setelah mengamalkan Vitamin E Shaklee. Segala parut chicken pox yang menjengkelkan itu telah lenyap sama sekali. Tak percaya? Jom kita lihat gambar di bawah ini


Yang ini testimoni paling baru. Seorang kenalan saya kena chicken pox pada bulan Jun sebelum puasa hari tu.

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:

  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Merawat tisu-tisu kulit dari dalam kulit. Parut chicken pox atau jerawat dan jeragat dapat dihilangkan
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • Anti Oksidan

Keistimewaan Vitamin E  Complex Shaklee:


  • Cuba tengok pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol - tanda "d" bermakna ianya semulajadi, tanda "dl" adalah tanda ianya vitamin e sintetik/buatan. Kenapa perlu semulajadi? Kerana kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurangnya 2 kali ganda berbanding vitamin E buatan. Dengan itu ianya lebih jimat dari segi kos jika kita membeli vitamin E semulajadi.
  • Vitamin E Complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. 
  • Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium. Membantu dalam memelihara kesihatan baik.
  • Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  • Sekarang vitamin E telah diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT , 20 kali lebih berkuasa dari vitamin E dan 50 kali lebih berkuasa dari vitamin C.
Ini baru bab parut chicken pox dan jeragat hilang dari wajah. Kalau nak wajah lebih cantik berseri, glowing-glowing, tona kulit sekata, kulit wajah halus mulus dan anjal boleh amalkan Set Kecantikan Kulit Shaklee. Memang tidak hairan kenapa set kecantikan kulit Shaklee ini popular dan laris, tengok sahajalah testimoni di atas tu. Baru amalkan vitamin E dah dapat wajah macam tu. Belum rasa yang lain lagi! Hahaha. Bestkan? 

Jom saya belanja uols kisah seorang isteri yang susah hati. Kenapa? Sebab dia dah jadi wanita paling tak cantik di mata suami dia kerana chicken pox. Kesian kan? Tapi apa yang menyebabkan kedukaan dia hilang? Jom kita tonton kisah kegembiraannya di bawah ini


Ubat Chicken Pox Dewasa Sampai Dia Jadi Miss Universe Semula from iReach HD on Vimeo.



Cukup-cukup sudah. Saya cerita banyak pun tak guna kalau uols masih lagi tidak melakukan anjakan paradigma untuk mendapatkan kulit wajah cantik berseri bebas jerawat, jeragat dan parut bagai. Wajah kita cantik pun bukan untuk siapa pon. Untuk kita juga. Menambah keyakinan diri kita. Menambat hati suami daripada pandang gadis lain. Betul tak? Lagipun kita dituntut supaya jagalah anugerah Allah kepada kita ini sebaik-baiknya.

Lantas dengan itu bolehlah dapatkan Vitamin E serta set kecantikan kulit Shaklee dengan mudah dan pantas hanya klik gambar di bawah ini


ATAU


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.



1 comment:

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?