Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Soy Protein dan Penyusuan Susu Ibu

with 0 Comment

Betul ke vitamin Shaklee ni berkesan untuk ibu yang menyusukan anak?

Testimoni adalah perkongsian mereka yang berpuas hati dengan produk yang dinyatakan.

Credit to ernizz~*
 " ok,meh aku nak cite sket pengalaman aku ngan shaklee...aku mula amik mase BF anak 1st dulu...aku try soy protein dulu....n berbaloi sbb aku dpt bykkan susu n berjaya memBFkan anak aku sampai die 3 thn lebih...ni anak kedua aku dah start mkn supplemet mase pregnant lagi...aku takde amik supp lain selain shaklee nyer supp...alhamdullillah anak aku lahir sihat..berat pun bertambah compare ngan kakak..dlm pntg aku xde amik jamu,tak berbengkung...hanya berurut n jg pntg mkn je...tp ttp amik supp shaklee utk menten energy n ESP utk bf kan anak....ngan supp2 yg aku amik,mmg aku lbh bertenaga...rutin harian aku skang bgn awal2 pg n buat keje2 umah,lyn anak2...siang tak de rase ngantuk sgt..tp mlm mmg flat la..hehe..sume org mesti tido kan....takan mkn supp sampai takyah tido lak.tipu la kan....tp aku trust shaklee tang BF...ngan ESP n supp2 lain,aku rase susu utk BF kan baby sentiase full...aku dpt gak wat stock susu utk baby bile dh start keje nnt...tp aku tak disiplin/pulun sgt buat stok sbb aku pikir aku keje halfday,tak byk sgt nk bg stok kat nusery nnt...aku rase skali dua pump blh kot bg stok utk sehari kat nursery..selg aku amik supp shaklee aku yakin sket leh ade cukup susu utk baby aku."


ESP sememangnya favourite di kalangan ibu-ibu menyusu ni. Tak percaya? Anda boleh cuba 1 canister dan beritahu saya kesannya. InshaALLAH anda puas hati. Asalkan anda patuhi pesanan saya ya :)

Bulan ni ada promosi khas untuk pembelian ESP. Jadi jangan lupa dapatkan stok ESP anda. 

Note : Pembelian 6 canister ESP pada bulan ini melayakkan anda untuk dapat keahlian Shaklee PERCUMA + cashback pada bulan akan datang + PERCUMA 1 canister ESP lagi :))


Pesanan, konsultasi dan pertanyaan boleh hubungi saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE page fb ini utk info terkini dan promosi :))



0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?