Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Vitamin Kesihatan Wanita - Women's Health Shaklee

with 0 Comment
Women's Health Shaklee penuhi keperluan wanita 

Tentu sekali janggal kalau kita sebut bapak pejabat, bapak kota, bapak negeri, atau pun yang seumpamanya.  Kenapa kita lebih selesa sebut ibu pejabat, ibu kota, ibu negeri atau ibu negara? Kenapa jari yang penting sekali dipanggil ibu jari? Kenapa? Apa yang power sangat perkataan 'ibu' ni sampai digunapakai menjadi satu perkataan?


Itulah mukadimah entri saya kali ini. Ibu kita yang bersusah payah mengandungkan kita selama sebulan dan bersabung nyawa melahirkan kita. Betapa besarnya pengorbanan dan jasa ibu kita. Pastinya seorang ibu adalah seorang wanita. Wanita tunjang keluarga. Wanita adalah ibu, kakak, adik, nenek dan menjadi kesayangan setiap orang dalam keluarganya. Tugas wanita zaman sekarang yang banyak membantu menjana ekonomi keluarga dan negara juga sangat tinggi nilainya.

Wanita melalui pelbagai fasa dalam kehidupan mereka. Wanita juga mengalami pelbagai simptom yang berkaitan dengan kesihatan di  setiap peringkat hidupnya:

  • Akil baligh
  • Sebelum hamil
  • Semasa hamil
  • Menyusukan anak
  • Pra-menopos
  • Menopos
  • Selepas menopos
Selain pengorbanan besar wanita melahirkan umat Muhammad SAW, wanita juga sering dilanda masalah sengugut, haid tidak teratur, masalah kulit, rambut gugur, sakit sendi dan sebagainya. 

Kesihatan amat penting bagi seorang wanita terutamanya kepada yang bekerjaya. Kerja tak pernah habis! Selesai rutin harian di pejabat, sambung pula tugasan di rumah. Dialah ibu kepada anak-anak dan isteri melayan suami. Jadi wanita wajib menjaga cara pemakanan dan memerlukan suplement tambahan untuk mengekalkan kesihatan di tahap optimum.

Oleh itu Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupannya. Produk itu ialah Set Kesihatan Wanita (Women's Health Shaklee)



Apakah kebaikan Women's Health Shaklee ini?
  • Membantu melegakan simptom senggugut dan menopos. 
  • Menggalakkan kulit yang cantik. 
  • Menggalakkan tulang yang kuat. 
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. 
  • Melegakan sakit-sakit sendi. 
Kesihatan anugerah Allah. Wanita patut ambil berat kesihatannya kerana wanita adalah srikandi negara, tunjang kasih sayang keluarga dan susuk kiri si arjuna. Itulah sebabnya perkataan ibu digunapakai pada perkataan-perkataan yang saya nyatakan di awal mukadimah entri tadi. Ini semua sebagai tanda penghargaan kepada wanita!

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi   saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com atau superbvitamin@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk  
info terkini

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?