Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Faedah & Kebaikan GLA Complex Shaklee

with 44 comments

Apa pentingya khasiat GLA untuk kita?

Entri kali ini saya mahu sharing mengenai kebaikan GLA Complex Shaklee. Yang tak pernah dengar GLA ni pasti teruja yang Shaklee juga ada evening primrose oil 



GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Info lanjut mengenai GLA boleh baca di sini.  Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.



Mari kita baca kebaikan GLA COmplex Shaklee :


  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
  • Meningkatkan kesuburan.
  • Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
  • Membantu dalam menangani menopause.
  • Menguatkan kuku & rambut.
  • Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
  • Membantu menangani ekzema.
  • Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
  • Menguatkn immuniti badan.
  • Mempelahankn process penuaan.
  • Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
  • Mengawal kencing manis
  • Mengawal kolesterol.
  • Bagus untuk saraf. 

Jemput tonton video dibawah untuk mengetahui bagaimana GLA dan setnya mengatasi masalah keputihan kronik!






GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanitaIa sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik. Mari lihat testimoni dibawah







Memang bestkan GLA Shaklee ni? Banyak kebaikannya. Jadi bagaimana? Anda mahu GLA atau tunggu dulu... Sampai bila mahu tunggu untuk memiliki GLA? Rugi... rugi...

Jom saya belanja kisah seorang isteri yang kembali membuat suaminya tersenyum lebar. Rugi tak tengok video pendek ni tau! Layaaaannn


Haid Tidak Teratur Buat Dia Emo Sokmo, Suami Pun Bingung from iReach HD on Vimeo.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com atau superbvitamin@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini

44 comments:

  1. salam dear, Biasalaa kalo mula2 mkn GLA jd mcm tu. Hormone stabilizing.
    Ramai yang mcm tu.. ini dinamakan Healing crisis. Varies from each individual

    ReplyDelete
  2. sy nak Tanya Bila sepatt nya Sesuai nak Mkn GLa complex ni yer & Zinc Untuk lelaki Tu..Dgr Nye Shaklee Zinc & Gla Dpt membantU untuk Sukar hamil..Sy da Mkn Gla Nie 1st period Selalu nya Kalau period Skejap jer Hr ke 4 dh habis Lepas Mkn Gla Nie Period Ader Lame Sikit Dlm 8 hr cm tu..Darah Pekat2x memang Ker cmtu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu namanya proses penyembuhan... teruskan makan gla tu... boleh saya tahu sis ni beli dgn saya ke?

      Delete
  3. saya hendak bertanya..macam mana cara pengambilan dan selama berapa hari hendak diambil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tahu caranya? kenalah beli dgn saya. :)

      Delete
  4. assalam. tolong jelaskan pasal GLA ni. Saya nak try tapi takut.. saya ni disahkan pengidap PCOS dan skrg ni ada cyst. tolong yer.. berapa harga ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dear,

      Mohon sis baca entri ini utk pencerahan http://superbvitamin.blogspot.com/2013/07/pengidap-pcos-masih-ada-harapan-untuk.html

      Delete
  5. Etika perniagaan shaklee ni memang kena beli dulu bru leh share info ker??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan etika. Boleh saje share. Tapi cara dan aturan makan vitamin hak eksklusif yg saya berikan kpd customer saya. So tidak adil saya memberikannya kpd bukan customer saya. :)

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    3. sy dh jupe ramai penjual yg ckp mcm tu.. rase kecewa pn ade.. berkongsi ilmu/ pengetahuan itu tdk rugi.. bahkan menolong orang yg dlm memerlukan jgk dpt pahala.. kalau cust xbeli ngan pnjual tu pn mungkin slps mndpt taklimat dari die xmustahil cust akan berminat utk membeli dgn penjual yg membantu nya sebelum itu.. sharing is caring.. takkan luak ilmu ni puan :)

      Delete
    4. Terima kasih krn memberi comment. memang sharing is caring. saya hanya insan kerdil. ilmu di dunia ini kalau air laut dijadikan dakwat pen, maka tidak cukup air laut itu hendak menulis ilmu2 yg ada ini di atas kertas. apa lagi yg tinggal jika hak istimewa saya utk dikongsikan kepada customer saya didedahkan. Make it simple. Jika sis nak tahu keistimewaan eksklusif ilmu2 shaklee jadilah customer saya. Lagi elok sign up shaklee member dgn saya. :)

      Delete
    5. Saya setuju dengan puan Maznifaeza. Kami bukan berniat untuk tidak berkongsi maklumat kepada bukan customer. Kami tidak suka pengedar yang pentingkan keuntungan tetapi tiada niat baik untuk membantu.

      Menjual supplemen bukan macam jual baju. Tapi sebagai pengedar kami akan BERTANGGUNGJAWAB dan memastikan customer kami benar-benar berkesan dalam pengambilan supplemen.

      Jadi, adalah tidak wajar puan menyalahkan kami kerana tidak berkongsi ilmu. Seharusnya puan harus mengajar pengedar yang puan beli supaya BERTANGGUNGJAWAB dengan memberikan servis terbaik termasuk cara makan dan sebagainya.

      Jika semua pengedar menjual sambil lewa begini, lepas jual terus hilang tanpa tunjuk ajar yang sepatutnya, ia sangat dikesali. Kami sebagai pengedar tidak boleh sewenangnya memberi after-servis sebegini kerana kes-kes pengedar yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ini akan lebih berleluasa.

      Saya puji puan Maznifaeza kerana memberi servis terbaik kepada customer beliau. Syabas!

      Delete
    6. Semestinya Puan Ida Ifaz, kita bukan nak berniaga utk hari ini shj. tapi utk selamanya. Kalau boleh customer itu kita layan mcm adik beradik sendiri.

      Terima kasih Puan Ida Ifaz krn blogwalking di blog saya ini. :)

      Delete
  6. sy nk beli shaklee ni.mcmane..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang jer. Mohon sis sms/whatsApp saya di 016 5199271 utk dapatkan harga istimewa dari saya. :)

      Delete
  7. saya baru je makan vit2 shaklee ni...start mgu lepas, tujuan adalah nak turun berat badan saya..

    setiap pagi lepas heavy breakfast, saya ambil 3 biji lecithin, 1 biji GLA, 1 biji Bcomplex dan 1 biji OmegaGuard

    dan lepas makan malam, 3 lecithin, 1 GLA, 1 OmegaGuard.

    soalan saya, ok ke cara pengambilan saya ini...tkasih :)

    ReplyDelete
  8. as salam.. saya mohon share info psl GLA ni ye.. terima kasih..

    ReplyDelete
  9. salam cmne nk oder gla complex ni?

    ReplyDelete
  10. husna tak pernah try lagi GLA ni.tp teruja sgt tgk testimoni kulit glow dgn GLA.wajib cuba ni nnt. hihi.sis prnh cuba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, Semestinya pernah... Nak jual shaklee mestilah kena amalkan shaklee... Barulah senang nak cerita kebaikannya dgn orang lain

      Delete
  11. mesti glowing kan muka sis?hihi..byk testimoni husna jmp psl kulit glow dan mkin sihat lps consume GLA.husna mkn vitC,vitE,esp.tu mmg wajib.pasni nk tmbh GLA lah bg kesan lg best.hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni netizen tengah kecoh pasal Husna... nape erk? heheheh

      Delete
  12. Assalamualaikum.. sy mohon izin share video n info blh?

    ReplyDelete
  13. GLA ni memang best kan.. :)

    http://momofprecious.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg bestkan! Tak kenal maka tak cinta! Betul tak?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  14. Salam sis harga berape ye and klau umur 14 tahun boleh makan ke

    ReplyDelete
  15. Salam sis harga berape ye and klau umur 14 tahun boleh makan ke

    ReplyDelete
  16. Ramai yg suka makan gla ni...mmg best kesan dia

    ReplyDelete
  17. gla complex ni memang bagus,

    ReplyDelete
  18. Boleh ke makan GLA ni kalau wanita yang telah buat pembedahan buang rahim (Fabroid)tapi masih ada ovari. untuk meningkatkan hormon.

    ReplyDelete
  19. Salam sis saya sudah 1thn lbh kahwin.tapi belum hamil.bolehkah saya amalkn mkn set gla complet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam, boleh watsap KakMas di www.wasap.my/60165199271

      Delete
  20. Mak ai kena jadi customer baru bole share?... alamat mmg x lah...

    ReplyDelete
  21. gla ni klau period teratur kan.. tpi nk mkan utk iktiar hamil bleh ke ? sb gla complek ni utk bg hamil jgk kn ? period sy tratur tpi smpai skrang nk ank.kedua xdpat..nk try gla complek tpi tkot jdi apa2 pulak..sb period sy ok je..just nk.hamil je

    ReplyDelete
  22. salam sis saya nak tanya kalau period x dtg setahun boleh ke cube GLA complex shaklee tuu..sbb da try mcam2 .. jumpa doktor doktor ckap xdak problem but result still the same

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?