Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

ESP Shaklee Terbaik Sebagai Vitamin Ibu Menyusu

with 1 comment
Energizing Soy Protein Shaklee memang superb!

Alhamdulillah .. dapat juga saya mencuri masa untuk update blog saya malam ni. Semenjak 2 hari ini saya sibuk nak consult ahli2 di bawah saya mengenai Shaklee yang hebat ini. Ramai juga yang bertanyakan melalui email, sms, call dan blog pasal ESP dan cara minum ESP. Kalau tak percaya tengoklah gambar di bawah ni... Entri dari blog Superb Vitamin menguasai ranking teratas Google. Ini yang membuatkan saya sibuk melayan customer. Alhamdulillah setakat ini saya berjaya melayan customer saya dengan baik. Syukur......



So, hari ini saya nak share dengan pembaca blog saya mengenai best ever suplemen daripada Shaklee iaitu ESP. Jujur saya katakan saya sendiri masa first time ambik ESP 2 tahun lepas terus jatuh cinta sebab efek dan sensasi positif yang saya dapat daripada ESP ni. Masa tu, kesan pengambilan ESP yang saya nampak :

  • Susu jadi pekat (time awal-awal tu rajin woo buat stok EBM)
  • Anak saya Ilmuna menyusu kejap je.. tapi tidur lena
  • Berat badan Ilmuna memang marvellous sampai jadi 'baby michelin'
Mari saya beri serba sedikit info..ya la kan..apa2 benda pun, sebelum kita mencuba kenalah tau latar-belakangnya...kalau semua main hentam saja..susah tuuu...

KENAPA ESP NI BEST SANGAT!

  1. Sbb PROTEIN ADALAH MAKANAN TERPENTING UNTUK TUBUH MANUSIA. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.
  2. APA yg BEST tentang ESP ? Merupakan sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian. Berasakan tumbuh- tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol dan TERBUKTI SECARA KLINIKAL dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, di samping membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna. ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah. Kandungan lemak dlm ESP sangat minum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. Dan plg penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga.
  3. Kelebihan ESP dalam menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, membantu hilangkan parut jerawat di muka, memberi tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.
  4. Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng'optimum'kan kadar penyerapan nutrien suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita .. senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP (reason : baca point nombor satu tu semula)


Secara ringkasnya ESP dapat membantu kita:
  • Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi 
  • Energizing Soy Protein merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. 
  • Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya. Tumbuhan berprotein yang berkualiti tertinggi dengan kandungan 14 gram protein soya sihat dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan 
  • Membantu mengekalkan kepejalan otot 
  • Glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal 
  • Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal 
*sumber dari website shaklee

Anda juga boleh dapatkan ESP bersama dengan set-set berkaitannya seperti Set Menyusu 3M, Set Ibu Hamil, Set Bersalin, Set Diet Kurus dan Set Kecantikan Kulit.





Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com


1 comment:

  1. ESP adalsh soya yang terpilih bagi meghasilkan pati soya dalam rosesnya. Vitamin ShakleeBagus Untuk Kesihatan.

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?