Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Vivix Shaklee Membantu Merawat Diabetes

with 6 comments

Awas! Ancaman Diabetes

Diabetes atau kencing manis adalah penyakit popular menyerang rakyat Malaysia. Diabetes merujuk kepada bacaan gula (glukosa) dalam badan kita yang melebihi paras normal. Gula merupakan sumber tenaga bagi badan kita tetapi jika berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan.

Vivix Shaklee Membantu Merawat Kencing Manis


Pengambilan Vivix Shaklee yang berterusan membantu merawat diabetes selain berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan dari radikal bebas. Ada juga penyakit diabetes sembuh dengan mengamalkan vivix Shaklee. Ini semuanya kuasa Allah. Kita berikhtiar dan Allah yang menentukannya.

Vivix adalah satunya suplemen di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. Vivix sangat bagus untuk merawat penyakit 3 serangkai iaitu kencing manis, penyakit jantung dan darah tinggi. Jika ada antara kita yang menhadapi penyakit 3 serangkai, saya syorkan amalkan Vivix Shaklee. Kenali Vivix Shaklee (jom klik) 

Vivix Shaklee Membantu Merawat Kencing Manis


Bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat diabetes?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:

Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) 

Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.

Mengawal kepekatan gula dalam darah

Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera

Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.

Mencegah pembentukan protein AGE

Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Jom kita lihat testimoni pesakit diabetis yang telah sembuh dengan pengambilan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee Membantu Merawat Diabetes
Vivix Shaklee Membantu Merawat Diabetes


Vivix Shaklee Membantu Merawat Diabetes

Vivix Shaklee Membantu Merawat Diabetes


Orang kata mencegah lagi baik daripada mengubati. Beringat sebelum kena. Kesihatan yang sihat bukan untuk diabaikan. Jika anda menghidapi diabetes bolehlah berikhtiar dengan Vivix Shaklee. Dengan adanya testimoni-testimoni di atas ternyata Vivix Shaklee membantu merawat diabetes. Kuasa penyembuhan di tangan Allah. Sambil amalkan vivix jangan berhenti menadah tangan memohon kesembuhan daripada yang Maha Berkuasa!

Untuk yang masih sihat pula janganlah mendabik dada bahawa akan selalu sihat selamanya. Jika berkemampuan adalah bagus mengamalkan Vivix Shaklee dari usia yang muda. Kesihatan yang sihat sangat bernilai untuk manusia dan tiada galang gantinya!

Apa tunggu lagi! Pesakit diabetis wajib mengamalkan Vivix Shaklee. Untuk membuat pembelian terus dengan Shaklee dengan cepat dan mudah  sila klik 



Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:
♥ Maznifaeza Mustaffa ♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271 
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini
Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.




6 comments:

  1. Info yang baik. Pesakit juga perlu kawal pemakanan disamping makan supplemen

    ReplyDelete
  2. Salam.. wah.. boleh dikongsi bersama tips tip ni. Kencing manis ni , boleh dirawat..

    ReplyDelete
  3. Salam.. wah.. boleh dikongsi bersama tips tip ni. Kencing manis ni , boleh dirawat..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Info yang mudah difahami.

    ReplyDelete
  6. Sekiranya ada diabetes, perlukah berhenti pengambilan ubat metformin semasa pengambilan? Bagaimana hendak mengambil bersama ubat metformin?

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?