Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Saya Pengedar Sah Shaklee di Malaysia 'Now Everyone Can Grab Vitamin!'

with 2 comments
Dapatkan vitamin Shaklee dengan pengedar sah Shaklee sahaja!




Saya mulakan entri kali ini dengan tagline 'Now everyone can grab vitamin!' Wah! Nasib baik tak sama dengan tagline Air Asia 'Now everyone can fly'. Hahahah, best tak? Tapi persoalan yang utama sudah pasti nak tahu  macam mana nak grab vitamin Shaklee ni? Susah ke nak dapatkannya? 

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia secara amnya (group Euphoria). Saya adalah pengedar sah Shaklee di Selangor secara khususnya. Saya adalah pengedar sah Shaklee di Seksyen U5 Shah Alam secara perinciannya. ID Shaklee saya 880961. Kesimpulannya, semua penduduk di Malaysia ini iaitu dari Perlis Indera Kayangan hinggalah ke Sabah Negeri Bawah Bayu boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya. Almaklumlah taglinekan 'Now everyone can grab vitamin!' :) Sesuai tak?
Saya pengedar sah Shaklee di Kota Damansara dan Sungai Buloh
Untuk pengedaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia saya akan menggunakan perkhidmatan Pos Laju. Modus operandinya mudah sahaja. Sebaik sahaja customer saya membuat pembayaran (bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee maka urusan pengeposan pun akan segera diuruskan. Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai ke tangan pembeli.


Untuk pengedaran di Selangor pula juga menggunakan modus operandi yang sama iaitu pos laju. Begitu jugalah dengan pengedaran di Kuala Lumpur. Kuala Lumpur dan Selangor kan adik beradik...



Untuk pengedaran vitamin Shaklee tanpa kos pos atau secara cash on delivery (cod) pula ada dua kaedah.



  • Cod di pejabat
  • Cod di rumah

Saya pengedar sah Shaklee di Taman Tun Dr Ismail dan Shah Alam

Cod di pejabat hanya dilakukan pada waktu bekerja (8pagi hingga 5petang) sahaja. Kawasan cod ini meliputi seperti berikut:

Sekitar  Kota Damansara, Taman Tun Dr Ismail, Damansara Jaya, Bandar Utama Damansara, Bandar Baru Sungai Buloh, Bandar Sunway, Sekitar USJ, Subang HiTech, Batu 3 Shah Alam, Seksyen 13 Shah Alam, dan Glenmarie, Penghantaran akan dilakukan oleh my assistant cum my hubby. Bagaimanapun masa tertakluk pada kelapangan atau 'task planning'  my assistant pada hari penghantaran tersebut.


Cod di rumah pula meliputi di kawasan Seksyen U5 Shah Alam, Subang Bestari, Kg Melayu Subang, Bukit Subang, Denai Alam, Paya Jaras, Sungai Buloh, dan Kota Damansara. Kebiasaanya saya akan meminta customer saya membuat pembayaran (bankin/transfer) jika pembelian bernilai tinggi.



Apa yang bestnya saya juga menyediakan cod bersyarat untuk kawasan seperti:


  • Shah Alam
  • Puncak Alam
  • Bukit Jelutong
  • TTDI Jaya
  • Saujana Utama
  • Damansara Damai
  • Siera Mas
  • Valencia

Syarat utama cod bersyarat ini hanya dilakukan dengan pembelian vitamin Shaklee bernilai RM 250 ke atas sahaja.
* weekdays cod ke rumah akan dilakukan selepas waktu pejabat. Selalunya di  sebelah malam.
* weekend/ public holiday cod akan dilakukan pada waktu siang.


Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee dengan rakan bisness Shaklee saya yang berhampran dengan kawasan anda. Sila lakukan pembelian eksklusif Shaklee menerusi rakan bisnes saya ini. Klik di sini.




Jom kita baca bagaimana menjana pendapatan dengan Shaklee. Sila klik di sini


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa 
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com atau superbvitamin@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini

2 comments:

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?