Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

7 Sebab Kita Perlu Pilih Omega Guard Shaklee Berbanding Minyak Ikan Jenama Lain di Pasaran

with 1 comment

Jangan ada benci, nanti sayang selalu!


Puas saya menerangkan kepada kawan saya kenapa doktor klinik panel dia suruh amalkan minyak ikan jenama Omega Guard Shaklee. Kawan saya ni memang anti vitamin dan supplement. Lagi-lagi kalau Shaklee. Memang dia benci sungguh dengan Shaklee. Dia kata pengedar Shaklee ini menjual hanya untuk meraih keuntungan sahaja. "Kalau tak sakit buat apa makan vitamin." Kata dia suatu ketika dulu.

Memang cacing kepanasanlah kawan saya ni apabila doktor cadangkan dia sekeluarga amalkan Omega Guard Shaklee ini. Doktor itu siap kata minyak ikan terbaik adalah Omega Guard Shaklee. Selesai sahaja berjumpa doktor terus segera call saya tanya pasal Shaklee ini terutamanya Omega Guard.

Kebaikan Omega Guard Shaklee


Hukum alam atau memang secara kebetulan, kalau kita nak sharing kebaikan sesuatu perkara (produk) memang kawan-kawan rapat akan mencemuh dan menolak mentah-mentah. "Aku sekarag agen Shaklee dan sebarkan kebaikan untuk hidup sihat." Baru nak mula sembang dah bertali arus kena hadap dengan segala bentuk penolakan dan negatif dari kenkawan kita. Tak percaya? Nak tahu betul ke tidak kenalah cuba.

Oleh sebab kawan saya itu beria-ia nak tahu jugak kenapa Omega Guard Shaklee tu terbaik di dunia, saya pun ceritalah kepadanya tadi. Apa yang saya cerita? Kena baca entri ini sampai habis. Jom baca!

Kebaikan Omega Guard Shaklee



Berikut adalah 7 sebab kita perlu pilih Omega Guard berbanding minyak ikan jenama lain di pasaran.

  • Minyak Omega3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair       sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  • Omega3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan     minyak hati ikan.
  • Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.
  • Sebiji kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega3, EPA dan DHA.
  • Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini
  • Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.
Kebaikan Omega Guard Shaklee

Siapa yang perlu amalkan Omega Guard Shaklee?

1. Warga Emas
2. Pesakit Jantung
3. Wanita
4. Wanita yang telah melahirkan anak
5. Pesakit darah tinggi
6. Orang yang selalu lupa
7. Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
8. Pelajar
9. Ibu menyusu
10. Ibu Hamil
11. Orang yang mementingkan tahap kesihatan yang bagus 

Nak tahu lebih terperinci boleh klik ini 

Kebaikan dan Keistimewaan Omega Guard Shaklee


Ooops asyik kita cerita pasal Omega Guard Shaklee ini sampai terlupa kisah kawan saya tadi. Apa kesudahannya? Dia akhirnya dapat terima yang Omega Guard Shaklee ini memang terbaik dan bagus. "Sekarang aku dah tak terkejut dan hairan lagi kenapa doktor tadi suruh aku makan omega. Aku nak beli 2 botol sekarang." 

Kawan saya itu bukan sahaja telah membeli 2 botol Omega, tetapi sign up menjadi ahli Shaklee terus. RM 65 sahaja nak jadi ahli Shaklee.  Boleh dapat harga murah dengan harga ahli. "Aku makan bukan untuk sebulan dua, Insyallah ia akan menjadi makanan tambahan untuk aku sekeluarga. Aku dapat jimat duit dengan jadi ahli Shaklee ni." Ujar kawan saya....

Hahahah, uols bila lagi? Takkan nak tunggu sakit baru nak makan vitamin. Masa sakit kenalah makan ubat, kimo, dialisis bagai... Sebelum sakit jagalah kesihatan dengan amalan makan vitamin shaklee. Kesihatan yang sihat buka untuk diabaikan. Nak dapatkan Omega Guard dengan segera dan cepat? Jemputlah klik gambar di bawah ini


ATAU


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.




1 comment:

  1. Saya suka minyak ikan, best wooo, badan jadi sihat dan cergas

    Jom ramai-ramai datang MYBLOGFEST

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?