Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Cara Menggunakan eSell Shaklee Untuk Pembelian Vitamin Shaklee

with 0 Comment

eSell pembelian Shaklee menerusi order online system



Orang kata perkara yang baik hendaklah dihebahkan atau dikongsikan bersama. Alhamdulillah, kini Shaklee maju setapak lagi dengan memperkenalkan eSell untuk memudahkan para peminat shaklee mendapatkan produk shaklee dengan mudah dan cepat. Wah! Macam best jer, macam menarik jer. Apa itu eSell?


eSell ialah Ordering Online System yang membolehkan para peminat Shaklee membeli terus pembelian menerusi online dari laptop, pc atau smartphone. Semua transaksi pembelian hanya sah melalui penggunaan kad kredit atau kad debit. Sangat mudah dan pantas tanpa perlu menghubungi pengedar Shaklee lagi.


Bagaimanakah modus operandi eSell ini?

Mudah sahaja. Setelah membaca penerangan tentang produk Shaklee di entri blog ini. Contoh entri http://goo.gl/NJLi2d  dan kita sudah bersedia untuk membuat pembelian boleh terus klik di bahagian bawah seperti gambar ini.





Katakan kita memilih klik Full Set Combo Puasa. Selepas klik link tersebut, kita akan dapat akses ke paparan seperti gambar di bawah. Kita terus klik  option 'Agree' dan button 'Next' untuk prosedur seterusnya.


Kemudian kita akan dapat lihat paparan produk Full Set Combo seperti gambar di bawah. Pastikan kuantiti yang dipilih betul. Setelah memastikan total amount betul, terus klik button 'Checkout'.

Kita mesti mengisi maklumat yang betul pada paparan seperti gambar di bawah. Ini bagi memudahkan proses penghantaran barang dilaksanakan dengan cepat dan tepat. Pastikan alamat penghantaran dan nombor handphone betul. Proses penghantaran mengambil masa 3 hari bekerja melalui Gdex. Sila klik 'Continue' untuk ke paparan seterusnya.

Kita akan dapat melihat di skrin 'Please confirm your order' seperti gambar di bawah. Jika kita telah berpuas hati dengan segala maklumat yang dipamerkan, sila sahkan dengan klik button 'Proceed for Payment'.


Kita boleh membuat pembayaran menggunakan kad kredit atau kad debit. Key in segala maklumat yang dikehendaki seperti gambar di bawah. Kemudian klik button 'Comfirm Payment".

Ooops! Janga lupa untuk klik 'Print Order' seperti gambar di bawah dan simpan untuk perisai kita jika berlaku kesulitan dengan pembelian nanti. Mana nak tahu kan kan...


Macam mana? Senang dan mudah kan? Kini para peminat Shaklee mempunyai alternatif lain. Anda boleh menggunakan link eSell untuk pembelian produk terus dengan Shaklee tanpa perlu melalui saya. 

Pertanyaan, konsultasi boleh hubungi saya di:
Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini







0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?