Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Kenapa Datuk Rizalman Sanggup Tepek Arang di Muka

with 0 Comment
Assalamualaikum, Haaaiii apa kabar?

Lama blog ini tidak bersiaran menemui para pencintanya... Maafkan saya, harap semua pembaca blog ini terus sihat, cantik dan sentiasa muda.

Bercakap tentang penjagaan kecantikan, Shaklee ada produk terbaik yang dijamin Ahli Sains Shaklee 100% dapat memberi kesan yang baik terhadap kulit wajah kita yang dipanggil YOUTH SHaklee. Macam mana tak 100% dijamin keberkesanannya, nak lahirkan YOUTH ini mengambil masa 8 tahun dan telah menjalani beribu ribu kali ujian klinikal dan perubatan.

Maka tidak hairanlah Pereka Fesyen terkemuka Datuk Rizalman Ibrahim sanggup menempek arang hitam ke muka dia tu... Hahahaah tengok gambar tu. Jangan buat buat terkejut pulak


Sebenarnya itu bukan arang, tapi adalah masker detox clay mask YOUTH Shaklee, kelas gitu pereka fesyen pun dah mula mempercayai keberkesanan produk YOUTH ini.

YOUTH memang skincare tengah hangat meletops sekarang ini. Apa yang best  YOUTH  Mask Shaklee ini?

  • Sesuai untuk kulit mudah naik jerawat dan berminyak
  • Membantu mengecutkan jerawat
  • Mengurangkan masalah blackhead dan whitehead 
  • Menyingkirkan sel kulit mati dan membantu pertumbuhan semula sel kulit lebih sihat
  • Mengurangkan kulit berparut, kering dan kulit yang kusam tak berseri
  • Bahan di dalamnya sangat membantu untuk anti penuaan yang hebat untuk kulit muka
  • Menyerap dan menyingkirkan bahan kotoran, pencemar dan sebum 
  • Membantu mengecilkan liang pori di muka 
  • Membantu melicinkan dan menghaluskan kulit muka
  • Mengurangkan minyak yang berlebihan di liang kulit dan pori
  • Menyahtoksin dan membersihkan kulit dengan kandungan tanah liat yang kaya dengan mineral, serbuk arang dan abu gunung berapi dari Pulau Jeju, Korea yang bersih

3 Bahan utama dalam Youth Purifying Clay Mask

1. Abu Gunung Berapi yang bersih di Lautan Pasifik dari Pulau Jeju, Korea
  • mengurangkan masalah kulit berminyak
  • membuang sel kulit mati
  • mengecilkan liang pori di muka
  • mengurangkan dan mengecutkan jerawat
  • membersihkan kulit yang tersumbat dengan kotoran
  • mengeluarkan blackhead whitehead

2. Campuran 3 jenis tanah liat yang kaya dengan mineral
  • menyahtoksin kotoran dikulit
  • membersihkan liang pori jauh ke dalam
  • merawat dan mengecutkan jerawat
  • mengurangkan minyak berlebihan di kulit
  • mengurangkan iritasi pada kulit
  • membantu semula pertumbuhan sel kulit yang lebih sihat
  • mencerahkan kulit yang gelap dan kusam tak berseri
  • mengurangkan masalah blackhead

3. Serbuk arang yang halus
  • mengurangkan parut
  • mengurangkan jerawta naik
  • mengurangkan blackhead
  • mengecilkan pori yang besar 
  • anti-penuaan yang hebat untuk kulit


Kebaikan Youth Hydrating Gel Mask
  • Sesuai untuk kulit kering dan yang kerap terdedah pada air-cond
  • Mencegah kulit yang mudah naik jerawat
  • Mengurangkan keradangan pada kulit
  • Menjadikan kulit lebih anjal dan lembap dari dalam
  • Meningkatkan kadar kolagen di dalam kulit
  • Mempercepat proses penyembuhan luka jerawat
  • Memudarkan kulit yang berparut
  • Kaya dengan Acid Hialuronik, jus daun aloe dan gabungan pelbagai herba yang hebat dan berkhasiat
  • Mengandungi anti-oksidan yang bagus untuk melawan radikal bebas
  • Melambatkan tanda penuaan kulit agar kulit sentiasa sihat dan muda


Bahan utama dalam Youth Hydrating Gel Mask

1. Asid Hialuronik

  • sumber antioksidan yang hebat untuk melawan radikal bebas
  • menjaga kelembapan kulit
  • menjaga kulit agar sentiasa awet muda dan anjal/tegang

2. Jus Daun Aloe Vera

  • melambatkan tanda penuaan
  • meningkatkan penghasilan kolagen untuk kulit
  • melembapkan kulit
  • mengurangkan masalah iritasi/kegatalan pada kulit

3. Ekstrak Chamomile

  • menganjalkan kulit
  • mencegah jerawat
  • mempercepatkan penyembuhan luka jerawat dan keradangan kulit
  • mengurangkan rasa gatal pada kulit
  • mengurangkan masalah kulit kering yang menggelupas
  • bersifat anti-bakteria, anti-alergik, anti-radang
  • bersifat anti-oksidan

4. Cantella Asiatica
  • meningkatkan kadar kolagen dalam kulit
  • mengurangkan masalah jerawat
  • anti-inflamasi
  • mempercepatkan proses penyembuhan luka bekas jerawat & memudarkan kesan parut pada kulit

Youth Mask membantu menangani masalah kulit sambil menawarkan nutrient yang bermanfaat kepada kulit supaya kelihatan lebih muda jelita.

Didatangkan dengan 2 jenis Mask iaitu ;

  • Purifying Clay Mask (warna hitam)
  • Hydrating Gel Mask (warna gold)


Bagaimana mahu mendapatkan Mask YOUTH Shaklee ini?
Untuk info perinician produk, pertanyaan dan pembelian produk Shaklee,bolehlah hubungi SuperbVitamin  di  016-5199271 atau 019-2249556 
Atau boleh terus watsap KakMas dengan klik www.wasap.my/60165199271

0 comments:

Post a comment

Popular posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?