Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Dipaksa Rela Menikmati Kemeriahan Shaklee National Conference 2015

with 3 comments

Syukur Alhamdulillah


Salam sejahtera buat pembaca setia blog Superb Vitamin. Sejak akhir ini saya begitu kekangan masa untuk mengemaskini blog kesayangan ramai ini. Bukan disengajakan tapi percayalah saya masih kekal istiqamah menyebarkan kebaikan Shaklee kepada rakyat Malaysia. Baru-baru ini saya telah terpaksa rela untuk menikmati kemeriahan Shaklee National Conference 2015 di Seri Kembangan. Peeergh memang best tidak terkata. Sungguh meriah dan macam-macam ada.


*Baca entri ini sehingga habis. Ada sesuatu yang menarik gempak saya nak belanja uols di akhir entri. Selamat membaca!

Shaklee National Conferenc 2015 kali ini dilangsungkan di Mines International Exhibition Centre (MIECC) pada 5 hingga 7 Jun yang lalu. Saya sungguh bertuah kali ini walaupun pelbagai cabaran melanda bisnes Shaklee 2014, saya masih dianugerahkan 2 tiket free untuk menginap di hotel Palace of The Golden Horses selama 3 hari 2 malam. Alhamdulillah. Berkat penat jerih saya dan suami mengusahakan bisnes Shaklee ini sedikit sebanyak berbayar dengan anugerah ini. Bolehlah bawak anak-anak bercuti di sini. Terima kasih Shaklee!

Bukan itu sahaja, 
Saya keterpaksaan apabila dipaksa rela untuk terima semua ni... ðŸ˜ƒ
dipaksa bermalam di sini selama 3 hari 2 malam
dipaksa untuk terima banyak gift
dipaksa untuk terima tajaan & layanan 5 bintang
dipaksa untuk terima award.
Tak percaya? Lihatlah gambar-gambar di bawah ini











Seronok tak tengok gambar di atas? Yang lebih seronok bila ada orang bayar penginapan kita tidur hotel ini. Dapat duit poket pula itu rm200 utk 3 hari menginap di sini. Anak-anak apa lagi, merekalah yang paling gembira. Pantang ada masa terluang terus ajak mandi kolam. 

Pada hari pertama, Shaklee telah membawa kami melancong di Kuala Lumpur. Kalau tak kerana Shaklee mesti saya lalu sahaja depan Muzium di Raja di Jalan Istana tu. Selain itu kami juga dibawa ke tempat pelancongandi Kuala Lumpur seperti KLCC, Aquaria dan Central Market. 

Apa yang ada di Shaklee National Conference 2015?


Selain majlis anugerah, ada juga demonstrasi produk, pemeriksaan kesihatan percuma, konsultasi percuma bersama pakar nutrisi Shaklee, pelbagai jualan barangan Shaklee yang limited edition dan jamuan produk Shaklee. 

Terdapat juga perkongsian kejayaan daripada 7 orang Master di NC tersebut. Kita ni bila nak jadi hebat, kenalah selalu dengar dan mengikuti cara orang yang hebat. Betul tak? Nak berjaya bukan senang. Kita ambil segala pengalaman yang mereka dah lalui itu sebagai inspirasi untuk kita mendaki puncak kejayaan menjadi Master Coordinator dalam Shaklee.
Saya pula macam mana? Saya sekarang di rank Key Coordinator. Lagi 2 tapak je nak ke Master. Doakan saya yek.
Jom saya belanja gambar-gambar di Shaklee National Conference 2015. Layaaaanz












Dalam zaman moden ini sudah pastinya kita dituntut untuk berniaga mengikut konsep bisnes terkini. Kita mesti seiring dengan kecanggihan zaman. Bukan kita yang ketinggalan zaman tau! Daftarlah menjadi ahli Shaklee dengan leader yang aktif dan power. Sebab apa kena power? Power yang macam mana? Jangan salah sangka ya! Power bukan dari segi kekuatan fizikal tetapi power dari segi ilmu dan pengetahuannya mengenai internet marketing. 


Apabila kita mendaftar ahli shaklee dengan penaja yang aktif dan power, segala ilmu internet marketing akan ditransformasikan kepada kita.

Tahun depan saya pasti anda juga akan dipaksa rela menikmati kemeriahan Shaklee National Confernece ini. Dengarnya tahun depan lagi best. Hahaha... Apa tunggu lagi! Tindakan luar biasa akan menghasilkan keputusan yang luar biasa. Kita mampu mengubah hidup kita untuk berjaya. Lakukan sekarang dengan mendaftar ahli Shaklee dengan saya dan sertailah Program YES Shaklee.

Janji mesti ditepati. Saya tunaikan janji saya di awal entri ini. Jom kita tonton video pendek yang gempak dan best ini. Rugi tau jika tak tengok! Jom klik play



National Conference Shaklee 2014/2015 Highlight from iReach HD on Vimeo.

Boleh hubungi saya untuk daftar ahli Shaklee 
♥ Maznifaeza Mustaffa ♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271 

3 comments:

  1. bestnya Shaklee belanja tidur kat Golden Horses. hehe. Tajuk entry memang menakutkan. haha

    http://sayapejuangbahasa.blogspot.com/2015/06/adrynaa-pastel-kurung-dan-kurung-batik.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqvm krn sudi membaca entri. Tajuk catchy tapi yg penting cerita dgn tajuk ada kena mengena kan? hahaha

      Delete

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?