Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Sakit Lutut Hilang Dan Puan Ragayah Boleh Solat Dengan Sempurna Semula

with 0 Comment

Akhirnya sakit lutut saya sembuh!



Beberapa hari lepas hati saya sangat berbunga-berbunga bila mendengar khabar berita daripada seorang wanita.  Beliau kini sudah mampu untuk bersolat secara normal semula. Ya! Sakit lutut hilang dan Puan Ragayah boleh solat dengan sempurna semula. Sebelum ini beliau terpaksa menggunakan kerusi untuk solat kerana lututnya amat sakit ketika melakukan sujud dan duduk antara dua sujud. Bukan itu sahaja, nak memandu kereta pun sengsara, nak buat aktiviti lasak pun takut dan berdiri lama pun tak boleh. Pendek kata bila dah kena sakit lutut, kita nak buat apa pun terbatas. 



Ini semua kuasa Allah. Kita hanya berusaha dan dengan keizinan Allah kesakitan lutut dan sendi Puan Ragayah telah pulih setelah mengamalkan set vitamin kesihatan lutut dan sendi Shaklee. Syukur Alhamdulillah kerana saya dapat menggembirakan orang lain. Kebaikan Shaklee dapat saya kongsikan dengan mereka yang memerlukannya. 


Gambar Puan Ragayah ketika 'repeat order' vitamin minggu lepas

Ooops lupa nak beritahu uols, apa yang istimewa sangat set vitamin kesihatan lutut dan sendi Shaklee ini? Jom kita baca.

Kaedah 1 : Mengekalkan tulang rawan yang sihat

Advanced Joint Health Tablet memberikan manfaat kepad sendi dalam tiga(3) cara :
(i) menyokong keselesaan sendi
(ii) memelihara tisu penyambung yang sihat
(iii) meningkatkan kesan kusyen

Kaedah 2 : Mengurangkan inflamasi

Omega Guard Shaklee adalah omega3 yang  melambatkan degradasi tulang rawan. ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi..jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. omeg- juga bertindak sebagai pelincir. ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas. 

Kaedah 3 : Mengekalkan sel tulang yang sihat

Ostematrix Kalsium penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. 

Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang temulang tatapi juga membantu mengurangkan gejala osteoarthritis.

Jom saya belanja uols dengan video yang best ini. Video ni kisah wanita yang sakit sendi di jari dan telah menyebabkan nak lipat baju pun tak boleh. Jom tengok kisahnya.


Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja from iReach HD on Vimeo.


"Alaa sapu minyak angin hilanglah sakit ni." Minyak angin memang sinonim dengan dengan sakit lutut. Sakit lutut ni macam makan biskut, kejap ada kejap takde. Bila sakit sapulah minyak angin maka hilanglah sakit tu.

Tanggapan dan amalan konvesional ini perlu diubah. Sebelum ia sakit atau sebelum lebih kronik lebih baik dicegah sebelum parah. Jangan tunggu sampai pergerakan kita terbatas (pergerakan dalam rukun solat) baru nak amalkan vitamin. Sediakanlah payung sebelum hujan!


Kalau boleh jadikan buah tangan setiap bulan untuk ibu bapa kita. Sayang ayah dan ibu tak? Jom klik gambar di bawah untuk pembelian mudah dan pantas.


ATAU


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?