Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Kenapa Lelaki Suka Wanita Cantik Tanpa Mekap

with 0 Comment

Merimaskan jika wanita terlebih mekap!



Sehingga sekarang wanita masih lagi diajar, kalau tanpa makap, "Tak lawalah kau, tak cantiklah kau, tak menari lah kau." Untuk siapa sebenarnya? Untuk wanita itu sendiri? Atau untuk kepentingan syarikat peralatan makeup?


 Tapi tahukah wahai wanita bahawa lelaki memang suka wanita yang cantik semula jadi? Cantik ini subjkektif. Ada orang lihat wanita ni cantik tapi ada orang cakap tidak. Cantik luaran tidak kekal selamanya. Jadi janganlah risau sangat! Yang penting adalah cantik dalaman kerana ia akan kekal dan disanjung tinggi jika kita berpekerti mulia dan baik hati. Betul tak?


Jom kita baca kenapa lelaki suka wanita cantik tanpa mekap di bawah ini.

Suka Wanita Yang Yakin


Lelaki memandang keyakinan seorang wanita itu sebagai sesuatu yang seksi. Bukan mudah untuk seseorang wanita untuk meninggalkan alat solek mereka tanpa keyakinan yang tinggi. Lelaki suka wanita yang berkeyakinan tinggi dan mempunyai rasa percaya diri yang kuat.

Tidak Suka Wanita Obses

Lelaki sukakan wanita yang cantik tetapi tidak suka dengan wanita yang terlalu obses dengan kecantikan. Walaupun mahu ke kedai mamak, wanita sudah mengenakan solekan yang tebal seperti mahu ke majlis makan malam! Kaum lelaki sebenarnya sukakan yang simple. Asalkan kemas dan tidak selekeh sudah memadai. Mereka tidak suka wanita terlalu bergantung kepada solekan sehingga  tidak boleh hidup tanpanya.

Suka Melihat Wanita Ketika Bangun Tidur


Apa yang pasti, wanita tidak akan mengenakan sebarang mekap sekiranya hendak tidur dan lelaki menganggap rupa paras wanita yang baru bangun tidur itu sangat seksi dan menghairahkan. Bukan itu sahaja, wajah wanita kelihatan lebih semulajadi akan membuatkan si dia terbayang-bayang rupa paras bakal isterinya ketika tidur di sebelahnya setelah sah diijabkabul kelak.

Lelaki Tidak Suka Menunggu

Setiap kali wanita ada temu janji atau 'dating' dengan buah hatinya, pasti lelaki harus menunggu lama di dalam kereta kerana wanita akan mengambil masa terlalu lama untuk bersiap. Lelaki sememangnya tidak suka menunggu, jadi dia lebih suka wanita keluar tanpa mengenakan apa-apa solekan untuk menjimatkan masanya.

Cantik Luaran Tidak Penting

Pada peringkat awal perhubungan, cantik luaran sememangnya dipandang lelaki. Tetapi lama kelamaan, sekiranya wanita hanya cantik tetapi tidak pandai mengambil hati, kuat merajuk, suka membebel atau sering menyusahkan, lelaki akhirnya akan merasa bosan. Jadi cantik luaran dan dalaman kenalah sentiasa seiring untuk memikat hati lelaki.


Jom saya nak belanja satu video untuk dijadikan tauladan. Kepada wanita yang sangat obses untuk menjaga kecantikan kulit wajah cantik berseri haruslah berwaspada dalam mengamalkan produk kecantikan yang berlambak di pasaran. Pastikan produk kecantikan itu selamat, tiada bahan kimia, dan halal. Kalau boleh amalkan produk yang merawat dari dalaman kulit. Bila dalaman sihat luaran pasti sihat dan cantik berseri. Betul tak?

Ini kisahnya. Jom layan video seminit ini


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.


Jika uols mencari produk kecantikan kulit wajah cantik berseri yang selamat dan semulajadi, bolehlah klik link yang tersenarai di bawah ini:

Set Kecantikan Kulit Shaklee Untuk Wajah Cantik Berseri

ESP & Set Kecantikan kulit Shaklee Untuk Wajah Cantik Dan Semakin Putih Berseri


Boleh hubungi saya untuk pembelian Shaklee atau daftar jadi ahli Shaklee di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?