Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Vivix Shaklee Untuk Anti Penuaan dan Awet Muda

with 0 Comment

Usia adalah angka! 

Salam ceria semua. Semoga sihat, cergas dan cantik selalu. Terima kasih kerana sentiasa mejadi pengunjung setia blog Superb Vitamin ini. Alhamdulillah dapat juga saya updet blog ini walaupun sedang sibuk berpantang. Mana tak sibuk uols. Cer tengok gambar ni


Saya juga amalkan Vivix selain set bersalin berpantang Shaklee semasa tempoh berpantang. Waktu pagi minum sesudu vivix yang dicampur dengan air. Sebelum tidur sapu rata di muka buat masker. Bangun pagi feeling cantik gebus ala ala Ayu Raudhah giteww. Chewah ;-)

Saya pasti kita mesti suka bila ada yang berkata begini kepada kita, "Eh umur akak dah 30 series rupanya. Tapi masih nampak sweet 17." Peerrgh mahu kembang semangkuk bila mendengarnya. Betul tak?

Kita juga pasti pernah terjumpa mereka yang sudah berusia tapi masih kelihatan muda dan cantik. Tak makan dek usia! Wajah muka masih elastik, segar berseri-seri. Umur nak masuk 50 tahun tapi tetap kelihatan seperti 20 an. Kita pasti teruja dan tertanya-tanya apakah rahsia anti penuaan dan awet muda mereka.

Sebenarnya tidak susah pun. Tak perlu cucuk sana cucuk sini pada wajah kita untuk kelihatan cantik dan muda. Kebiasaannya mereka yang kelihatan anti penuaan dan awet muda ni mengamalkan penjagaan kecantikan daripada usia muda. Kecantikan bukan untuk diabaikan. Ia perlu dijaga sebelum ia pudar dan hilang. Tambahan pula pada zaman penuh dengan pencemaran ini, proses penuaan berlaku dengan begitu pantas, dan memberi kesan bukan saja kepada penampilan, malah kesihatan secara amnya!

Ramai yang tersenyum lebar dan berpuas hati dengan mengamalkan tonik 'ajaib' ini. Amalkan Vivix Shaklee untuk anti penuaan awet muda. Vivix Shaklee juga mampu menghindari kita daripada pelbagai penyakit yang belum masanya seperti darah tinggi, penyakit jantung, parkinson, katarak, malah penyakit nyanyuk! Untuk info ramai orang muda zaman ini mengabaikan penjagaan kesihatan diri dan apabila umur mencecah 30 series sudah menghidapi pelbagai penyakit yang tak sepatutnya dihidapi di kala usia begini.

Oleh itu amat penting untuk kita menjaga keremajaan sel, agar terus sentiasa sihat, sekurang-kurangnya tidak mengalami penuaan sebelum masanya.

Jom klik link di bawah untuk mengetahui:

Keistimewaan dan Kebaikan Vivix Shaklee



Pernah tak dengar perumpamaan  tak lekang dek panas,  tak lapuk dek hujan? Macam tu lah juga dengan kecantikan dan kesihatan. Jangan abaikan kesihatan dan kecantikan yang kita miliki ini terhakis sebelum tiba masanya. Kita nak berusia tapi tetap sihat dan kelihatan muda dari usia yang sebenar. Jadi kenalah ambil berat hal ini terutamanya kepada wanita. Kalau nak suami pandang kita sentiasa muda dan cantik amalkanlah Vivix Shaklee untuk anti penuaan dan awet muda. Jangan tunggu suami uols lihat dan ikut wanita cantik lain baru nak amalkan vivix! Masa tu nasi sudah menjadi bubur.

Boleh terus membeli Vivix dengan Shaklee tanpa melalui saya dengan lebih cepat dan mudah. Hanya perlu klik link ini Jom Beli Vivix Shaklee




Jika ada pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  016 - 5199271
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?