Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Suri Rumah Boleh Menjana Pendapatan Lumayan dengan Shaklee

with 0 Comment
Jom tambah pendapatan kita!

Selamat tahun baru semua pencinta blog Superb Vitamin. Hari ni hari pertama kita di tahun 2014. Bagaimanakah perasaan uols memasuki tahun baru ini? Sudah mempunyai azam baru ke? Azam tahun lepas berapa percent dapat dilaksanakan? Berjayakah mencapai KPI yg uols tetapkan? Semestinya tahun 2014 menjanjikan tahun yang penuh mencabar dan kita perlu bekerja dengan lebih rajin lagi demi meningkatkan ekonomi kita dan keluarga. Jiwa perlu kental! Jangan mengalah dengan keadaan.


Memang best buat  Shaklee business ni


Umum mengetahui tahun 2014 adalah tahun yang dikatakan tahun NAIK. Nilai not rm50 seakan tidak membawa apa-apa makna untuk kita pada hari ini. Pergi sahaja ke pasar malam. Apa yang kita dapat beli dengan rm50. Banyak ke barangan yang kita dapat beli? Cukupkah untuk keluarga kita? Memang pening bila memikirkan perbelanjaan kos kehidupan meningkat tetapi gaji masih lagi ditakuk lama. Kalau naik pun alaaahaaii berapa jer. Betul tak?

Entri pertama saya di tahun baru ni nak cerita macam mana suri rumah boleh menjana pendapatan lumayan dengan Shaklee meningkatkan ekonomi keluarga. Siapa suri rumah? Sila angkat tangan! Melakukan kerja di rumah juga sudah menjadi trend pada zaman globalisasi ini. Kerja dari rumah juga mampu meraih pendapatan 3,4,5 atau 6 angka sebulan. U DECIDE!


Memang best buat  Shaklee business ni


Perniagaan ini boleh dibuat 100% secara online. Semua dihujung jari. Boleh order melalui online. Insyallah dalam 1 atau 2 hari bekerja sampailah barang ke tangan kita atau ke tangan customer. Mudahkan? Sambil kita jaga anak-anak  di rumah dan buat kerja suri rumah kita boleh lagi berniaga. Kita tak perlu nak keluar rumah cari kerja lain dah. Shaklee memang menjanjikan pendapatan lumayan. 

Bermula dengan RM75 sahaja. Daftar keahlian cuma RM75 dan anda akan diberikan satu bisnes kit yang mengandungi detail produk, detail harga pengedar, cara kiraan bonus, dan bermacam-macam lagi. 

Antara keistimewaan bisnes Shaklee ini:

  • Tidak memerlukan modal yang besar
  • Konsep bisnes 'Jual macam tak jual'
  • Kita tak cari customer, tapi customer yang cari kita
  • Tidak perlu membuat stok di rumah.
  • Tidak perlu 'head-hunting' atau mencari kaki.
  • Tidak memerlukan saya keluar daripada rumah.
  • Product-based ataupun bisnes berasaskan jualan produk.
  • Adil dan tiada penindasan.
  • Mematuhi syariat perniagaan Islam.
Kenapa anda perlu mendaftar dengan saya?
  • Anda akan diberi akses ke dalam 'secret group fb' saya yang hanya boleh disertai oleh downline saya sahaja. Anda juga secara automatik akan diakseskan ke secret group fb upline saya (Master) yang sudah berjaya. Dalam group ini banyak info tentang perniagaan online, tips marketing, cara closing dengan betul, bagaimana nak menarik pelanggan dan banyak lagi rahsia perniagaan yang akan diberikan kepada anda
  • Anda juga akan dimasukkan ke satu lagi group iaitu group untuk belajar teknik pemasaran online. Di sini anda akan diajar bagaimana facebook marketing, selok belok berbloging, dan cara nak menconqure google.
  • Personal coach akan diberikan berdasarkan permintaan melalui seminar dan kelas.
  • Jika anda tidak tahu berfacebook atau berblog, kami akan ajar bagaimana caranya. Semuanya akan diberikan. Janji anda ada kemahuan yang jitu untuk berjaya.
  • Ramai downline saya mendapat income 4 angka hanya selepas menyertai kumpulan kami selama 1 atau 2 bulan sahaja. Anda bagaimana? Nak seribu daya, taknak dok diam-diam lah.
Memang best buat  Shaklee business ni! Jom follow saya yang kini sudah meraih pendapatan 5 angka sebulan! Jom daftar Shaklee bersama saya sekarang!


Hubungi saya sekarang di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
(Senior Koordinator Shaklee)

Kalau uols suri rumah yang berazam serius nak tambah pendapatan keluarga, bantu suami, nak keluar dari kemelut senkek sila klik link-link di bawah.


Best Buat Shaklee Business



Macam Mana Nak Buat Duit Dengan Shaklee


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?