Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Supplement Terbaik Untuk Ibu Menyusu ketika Ramadhan

with 0 Comment
Berpuasa, kekal bertenaga, susu tetap meriah!

Sejak dua menjak ni saya terima banyak pm. Rata-rata yang pm saya berbunyi begini:

"Salam kak, baby semakin kuat minum. Tapi stok susu saya pula merosot. Bulan puasa dah dekat ni. Risau saya tak cukup stok ni. Camner yek?"

"Salam kak, susu saya tak cukup-cukup ni. Bimbang pula saya tak dapat suply susu secukupnya di bulan puasa nanti."


"Salam kak Mazni, semalam saya puasa sunat. Memang meletihkan. Balik dari kerja terus longlai. Nak dukung anak pon tak larat. Apa supplement terbaik masa puasa nanti yek?"



esp dan performance drink supplement terbaik untuk berpuasa

Bulan puasa bulan yang mulia. Bulan Ramadhan bulan keberkatan. Tak perlu takut pada bulan Ramadhan. Bulan inilah bulan kita melipat gandakan amalan ibadat  dan menghapuskan dosa kita.

Pada tahun lepas saya berpuasa selama 2 bulan. Beberapa hari sebelum menjelang bulan Ramadhan saya telah berjaya menqadhakan puasa 30 hari. Maraton puasa! Jenuh beb! Ini kerana pada 3 Ogos 2011 saya telah melahirkan anak kedua saya Ilmuna Izzahra yang kebetulan 3 Ramadhan. Sebulan saya tak dapat menjalani ibadah puasa. Raya pun ala kadar sahaja. Almaklumlah, orang dalam pantang!

Memang mencabarkan bila terpaksa menggantikan puasa selama sebulan? Tambahan pula saya ini bekerjaya dan menyusukan anak. Memang penat dan longlai badan ni. Kalau tak kuat iman ni memang tak berjaya qadha puasa ni. Alhamdulillah saya berjaya melakukannya. Nasib baik saya ambil langkah bijak.... Jeng... Jeng... Apa langkah bijak tu?

Ibu menyusu yang berpuasa diwajibkan mengambil makanan berzat. Jangan skipp bersahur. Kita sangat disarankan untuk mengambil suplement sebagai persediaan. Ini bagi memastikan badan kita tidak mudah letih, lesu dan susu berada pada kadar yang sepatutnya dan mengelak berlakunya dehidration.


esp dan performance drink supplement terbaik untuk berpuasa
Mari kita ketahui apakah supplement terbaik untuk ibu menyusu ketika Ramadhan :

ESP (Energizing Soy Protein)
Supplement terbaik untuk ibu menyusu ketika Ramadhan. Ia sangat membantu dalam membekalkan protein yang secukupnya dan menghasilkan susu yang optimum.

Performance Drink
Minuman tenaga yang dapat membekalkan tenaga kekal berpanjangan dan mengelak berlakunya dehydration.

Jom kita tengok testimoni pengguna yang berpuas hati mengamalkan Shaklee semasa berpuasa.. Ini buktinya...


Supplement Terbaik Untuk Ibu Menyusu ketika Ramadhan

Supplement Terbaik Untuk Ibu Menyusu ketika Ramadhan


testimoni esp ketika berpuasa


Supplement Terbaik Untuk Ibu Menyusu ketika Ramadhan


Ibu menyusu yang berpuasa pasti akan merasai penat jerih dan letih lesu. Tak sabar rasanya nak tunggu azan Maghrib. Waktu berbuka memang amat dinantikan. Memang mencabar. Alhamdulillah saya berjaya melaksanakan misi maraton puasa saya tahun lepas. Saya telah mengambil langkah bijak untuk mengamalkan ESP dan Performance Drink bagi mengekalkan tenaga dan stamina saya sepanjang menjalani ibadat puasa. Stok susu pula sentiasa meriah.

Ibu menyusu jangan risau dan gelisah. Dapatkan supplement terbaik untuk ibu menyusu ketika ramadhan dengan segera!  Mari kita berpuasa dengan hati yang gembira. Bila hati gembira ibadat lain pun dapat dilakukan dengan selesa.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

♥ Maznifaeza Mustaffa
♥ sms/whatsApp:  019 - 2249556
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini. Setiap pembelian produk shaklee dengan saya anda wajib menerima konsultasi percuma daripada saya.


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?