Cerita Tentang Shaklee Ajee

Welcome and thank you for visiting Superb Vitamin here is a place where I share and deliver my thoughts about health, beauty, motivation and natural supplement

Perancagan Allah adalah yang Terbaik Untuk Kita. Allah Maha Mengetahui

with 0 Comment
Saya sudah cuba yang terbaik, tapi....

Salam ceria semua! Semoga anda sihat selalu. Tak mahu rungsing-rungsing dan murung selalu. Kena sentiasa positif dalam kehidupan. Yang berlalu biarkan ia pergi. Pandang ke hadapan sambil kenangan lalu dijadikan sebagai panduan.

Seminggu lebih saya tak updet blog. Saya hanya merancang. Saya sudah buat yang terbaik. Tapi perancangan Allah adalah terbaik buat kita. Ada hikmah yang tersembunyi tidak ketahui oleh kita. Apa yang penting kita perlu redha dan tabah serta sentiasa berdoa kepada Allah supaya memberi rahmat kepada kita.

customer keutamaan saya. Sedang packing vitamin walaupun masih di hospital

Oh ye, saya baru sahaja keguguran kandungan pada minggu lepas. Doktor kata no heart bip pada kandungan saya yang berusia 11 minggu. Terpaksalah buat DC. Kini saya terpaksa menjalani tempoh berpantang. Memang sedih bila berpantang tiada bayi di sisi. Apa pon saya mengambil pendekatan positif. Saya redha dan ada hikmah di sebalik kejadiannya.

Tapi takpe. Bisness Shaklee ini tetap diteruskan. Selagi ada kudrat dan hayat bissness ini dapat dijalankan 24 jam sehari 7 hari seminggu. Walaupun berpantang tangan tak berenti menggodek hp melayan customer. Segala urusan pos vitamin diuruskan oleh hubby saya. Jangan risau yek kenkawan. Kedai Superb Vitamin sentiasa dibuka.

Kalau nak order vitamin boleh hubungi saya seperti biasa yek. :)


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Maznifaeza Md Mustaffa
♥ sms/whatsApp: 016-5199271
♥ Emel : maznifaeza@gmail.com atau superbvitamin@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/superbvitamin sila klik LIKE utk info terkini

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Facebook

Terima Kasih kerana Sudi membaca!

Agent Shaklee Kawasan Anda

Agent Shaklee Kawasan Anda
Mudah, Cepat dan Pantas

Set Breastfeeding Milk Booster

Set Breastfeeding Milk Booster
Susu pekat, meriah dan menggiurkan. Bayi cepat kenyang dan tidak meragam waktu malam!

Vitamin Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Ibu Hamil
Jangan abaikan keperluan vitamin semasa hamil! Ibu sihat, kandungan selamat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!

Set Bersalin/ Berpantang Hebat!
Nak berpantang tapi tak yakin dengan jamu? Apa kata kali ni berpantang dengan vitamin2 Shaklee :) Badan kuat, susu banyak, baby tak banyak ragam.

Artikel Popular

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet

Peluang Menjana Pendapatan 5 Angka Melalui Internet
Gaji statik, kos sara hidup meningkat. Jom jadi warga Superb Team dengan saya. Sambil-sambil pon boleh dapat Income 5 angka. Kita mampu mengecapi kejayaan!

Nak tahu mengenai apa?